Služba za korisnike

https://www.funidelia.hr/cart

Kako mogu pratiti pošiljku?

Informacije o praćenju možete pronaći u detaljima narudžbe pristupom "vašem računu".

Ako narudžba uključuje više proizvoda, moguće je da svaki ima različite datume isporuke.

Međutim, predviđeni datum dostave koji je pružen tijekom procesa kupnje je datum kada ćete primiti sve proizvode zajedno. Ako ste primili e-poštu koja obavještava o otpremi vaše narudžbe s podacima o prijevozu, u njoj ćete pronaći izravnu poveznicu za praćenje. Ako nemate tu e-poštu, također možete pratiti svoju pošiljku pristupanjem "vašem računu". Tamo ćemo vam pružiti podatke o prijevozniku kako biste ih mogli kontaktirati izravno i dobiti preciznije informacije.

Napomena: Ako je prikazano da je paket dostavljen, ali ga niste primili, idite na stranicu "Isporučeno, a nisam primio" kako biste saznali više informacija.

Ostala povezana pitanja:
Top