Služba za korisnike

https://www.funidelia.hr/cart

Pravo odustajanja

Pravo na odustajanje

Korisnik je priznao pravo odustajanja od kupnje izvršene putem web stranice www.funidelia.hr, uz mogućnost vraćanja proizvoda, u slučaju da nije zadovoljan, u maksimalnom vremenskom razdoblju od četrnaest (14) kalendarskih dana od dana kada ste vi ili treća strana, na koju ukazuje potrošač, osim prijevoznika, stekli materijalni posjed robe.

Kako biste ostvarili pravo na odustajanje, trebate nas obavijestiti na adresi FUNIGLOBAL DEVELOPMENT S.L. Calle Bari, 28. Nave H - Plataforma Logística Plaza - 50197 - Zaragoza - Španjolska ili nam pišite putem našeg obrasca za kontakt s odlukom o povlačenju koristeći jasnu izjavu (na primjer, pismo poslano poštom ili e -poruku putem obrasca). Možete koristiti ovaj obrazac za odustajanje, iako niste dužni to učiniti. Kako biste ispoštovali rok za odustajanje, dovoljno je da pošaljete svoju komunikaciju u vezi s ostvarivanjem prava na odustajanje prije isteka odgovarajućeg roka (14 kalendarskih dana).

Posljedice povlačenja:

U slučaju povlačenja s vaše strane, vratit ćemo vam svu uplatu, uključujući naknade za dostavu (s izuzetkom dodatnih troškova koje odaberete sami, kao što je drugačija vrsta dostave umjesto ekonomičnije standardne dostave koju nudimo) bez nepotrebnih odgoditi iu svakom slučaju, tijekom najviše 14 kalendarskih dana od datuma kada nas obavijestite o svojoj odluci o raskidu trenutnog ugovora i uz prethodni prijem robe ili proizvoda koji podliježu povlačenju. Nastavit ćemo s povratom sredstava istim načinom plaćanja koji ste koristili za početnu transakciju, osim ako to niste izričito naveli; u svakom slučaju neće biti troškova nastalih kao rezultat povrata novca.

Moći ćemo zadržati povrat novca sve dok ne primimo robu, ili dok ne predočite dokaze o vraćanju robe, ili ovisno o tome što se prije dogodi.

Robu morate poslati natrag na adresu Funiglobal - DHL Solutions GmbH, Heinrich -Barth Strasse 31, 53881 Euskirchen, Njemačka, bez nepotrebnog odgađanja i u svakom slučaju, tijekom maksimalno 14 kalendarskih dana od datuma kada ste nas obavijestili o svom odluku o raskidu ugovora. Rok će se smatrati ispunjenim ako potrošač vrati robu prije isteka roka od 14 dana. Sve troškove povezane s povratkom snosi klijent.

Vi ste odgovorni za bilo kakvu smanjenu vrijednost robe koja je rezultat rukovanja na način koji nije potreban za utvrđivanje prirode, karakteristika i funkcioniranja robe.

Kako utvrđujemo smanjenu vrijednost robe

Kako bi utvrdio prirodu, karakteristike i funkciju robe, potrošač bi trebao samo rukovati i pregledati robu (i) s odgovarajućom pažnjom i (ii) na isti način na koji bi to mogao učiniti u trgovini. Svako rukovanje ili pregled robe koji postane pretjeran može uzrokovati smanjenje vrijednosti robe, pa bismo bili ovlašteni izvršiti odbitak odgovarajućeg povrata za primljenu uplatu. Za koliko ćemo smanjiti vrijednost povrata, bit će određeno od slučaja do slučaja. Potrošač može otvoriti ambalažu i s najvećom pažnjom pregledati tkanine i boje robe pazeći da pri otvaranju ne razbije kutiju. Ako je kutija razbijena, zaključit ćemo da se vrijednost robe smanjila. Želimo vas podsjetiti da ćete tijekom vremena dok je roba u vašem vlasništvu i dok nam je ne vratite, biti odgovorni za robu, a samim time i za svu štetu koja bi joj se mogla dogoditi.

Zajednički propisi

Nećete imati pravo odustati od ugovora ako je isporučeni objekt jedan od sljedećih proizvoda:

  • Prilagođeni artikli ili po mjeri
  • Roba zapečaćena iz zdravstvenih ili higijenskih razloga koja nije otpečaćena nakon isporuke

Vaše pravo na odustajanje od ugovora primjenjivat će se isključivo na proizvode koji se vraćaju u istom stanju u kojem ste ih primili. Potrošač neće dobiti povrat novca ako je proizvod korišten izvan samog otvaranja ili za proizvode koji nisu u istom stanju u kojem su isporučeni ili su pretrpjeli štetu, zbog čega potrošač mora biti oprezan s proizvodom/proizvodima dok je u njihovom posjedu.

Nakon što pregledamo članak, obavijestit ćemo vas imate li pravo na povrat uplaćenog iznosa. Povrat isporuke može biti dovršen samo ako se pravo na odustajanje iskoristi u zakonskom roku i ako se vrate svi artikli koji čine narudžbu. U slučaju greške u sadržaju vraćenog paketa bez krivnje Funidelije, bit ćemo ovlašteni naplatiti dodatne troškove ako je moguće dogovoriti vraćanje paketa vašoj pažnji. U svakom slučaju, prava i priznate radnje pridržane su postojećim zakonodavstvom.

Povratak neispravnih proizvoda

Svojom postprodajnom uslugom nastojimo ponuditi brzu i učinkovitu pozornost našim klijentima s ciljem rješavanja problema s našim artiklima ili narudžbama.

Ako primijetite bilo kakav kvar u trenutku isporuke, odmah nas kontaktirajte putem pošte dva (2) radna dana nakon primitka proizvoda, više nećemo prihvaćati reklamacije vezane za prijevoz.

Ako bi potrošač u vrijeme isporuke mislio da proizvod ne odgovara onome što je navedeno u ugovoru, trebao bi nas odmah kontaktirati putem naših metoda kontakta pružajući podatke o proizvodu i nastalu štetu.

Pažljivo ćemo pregledati vraćeni proizvod, a mi ćemo vas kontaktirati putem e -pošte u razumnom roku i po potrebi vratiti novac ili osigurati zamjenu istog predmeta. Povrat ili zamjena proizvoda izvršit će se što je prije moguće, u svakom slučaju, u roku od 14 dana od datuma na koji šaljemo potvrdu e-poštom u kojoj se nastavlja povrat novca ili zamjena proizvoda koji nije usklađen.

Iznos plaćen za proizvode koji su vraćeni kao posljedica kvara, koji se dogodio, bit će u cijelosti vraćen, uključujući pristojbe za dostavu za isporuku artikla i troškove koje ste napravili vraćanjem artikla nama. Povrat će se izvršiti istim načinom plaćanja koji ste koristili za kupnju artikala.

Ostala povezana pitanja:
Top